My belly!!!!!!!

Go down

My belly!!!!!!! Empty My belly!!!!!!!

Post by Bubbygurl7 on Wed 7 Jan - 4:53

My belly!!!!!!! My_bel10

My belly taken yesterday... 19weeks and 5days!!!!!!!!!!

_________________
My belly!!!!!!! Dev147pr___

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Bubbygurl7
Bubbygurl7
Post whore
Post whore

Female
Number of posts : 1537
Age : 34
Location : Melbourne
Registration date : 2008-02-27

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by mummy2clayton on Fri 9 Jan - 5:27

wow ur getting bigger hehe
i love u belly

_________________
My belly!!!!!!! 116964
My belly!!!!!!! 116961
mummy2clayton
mummy2clayton
Post whore
Post whore

Female
Number of posts : 2985
Age : 33
Location : Perth
Registration date : 2008-02-18

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by Jontaesmummy on Sat 17 Jan - 13:16

wow you got a big belly!! I'm jealous cos i didn't really pop till i got to around 28 weeks Sad

_________________
My belly!!!!!!! 66dbedcf53

My belly!!!!!!! 624f2e7b87
Jontaesmummy
Jontaesmummy
Staff Moderator
Staff Moderator

Female
Number of posts : 3144
Age : 40
Location : Brisbane
Registration date : 2008-02-21

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by Bubbygurl7 on Sun 18 Jan - 10:33

I didn't pop early with Kiana but was hugeeeeee by the end but this time round I haven't put on weight anywhere else so it's all gone to my tummy lol....... I'll put up a new pic soon........

_________________
My belly!!!!!!! Dev147pr___

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Bubbygurl7
Bubbygurl7
Post whore
Post whore

Female
Number of posts : 1537
Age : 34
Location : Melbourne
Registration date : 2008-02-27

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by Jontaesmummy on Sat 14 Feb - 12:52

LOL i wasnt even as big as you in this pic by the time i gave birth with Jontae i was so sad cos i wanted to look really pregnant and didnt think it was fair that 20 odd week women at the hosp appts had bigger bellies than me LMAO

_________________
My belly!!!!!!! 66dbedcf53

My belly!!!!!!! 624f2e7b87
Jontaesmummy
Jontaesmummy
Staff Moderator
Staff Moderator

Female
Number of posts : 3144
Age : 40
Location : Brisbane
Registration date : 2008-02-21

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by Emily on Sat 14 Feb - 20:29

yes yes new piccies please

_________________
My belly!!!!!!! Tobietylersiggy

My belly!!!!!!! 172260
My belly!!!!!!! 172261
Not to sure on a due date yet so
My belly!!!!!!! 298194
Emily
Emily
Big Boss
Big Boss

Female
Number of posts : 4836
Age : 30
Location : Broken Hill
Registration date : 2008-02-18

http://funmumsworld.friendhood.net

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by Bubbygurl7 on Mon 16 Feb - 5:41

Yeah I know I'm a slacky I'll go take one now hahaha,....

_________________
My belly!!!!!!! Dev147pr___

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Bubbygurl7
Bubbygurl7
Post whore
Post whore

Female
Number of posts : 1537
Age : 34
Location : Melbourne
Registration date : 2008-02-27

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by Bubbygurl7 on Mon 16 Feb - 6:04

My belly!!!!!!! 25w4d10


My belly!!!!!!! 25week10

Don't look at my stretch marks lol!!!!!

_________________
My belly!!!!!!! Dev147pr___

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Bubbygurl7
Bubbygurl7
Post whore
Post whore

Female
Number of posts : 1537
Age : 34
Location : Melbourne
Registration date : 2008-02-27

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by Emily on Sat 21 Feb - 9:54

:O OMG WOW CASEY u are as bad a lisa u 2 are having HUGE babies!

Looking stunning hun

_________________
My belly!!!!!!! Tobietylersiggy

My belly!!!!!!! 172260
My belly!!!!!!! 172261
Not to sure on a due date yet so
My belly!!!!!!! 298194
Emily
Emily
Big Boss
Big Boss

Female
Number of posts : 4836
Age : 30
Location : Broken Hill
Registration date : 2008-02-18

http://funmumsworld.friendhood.net

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by Lisa Jade on Sun 22 Feb - 3:04

I think she looks smaller in this pic then her 20 week one lol

and ur sooo pointy hun...

LOVE it :) i love belly shots

_________________
My belly!!!!!!! Animation1-1
Lisa Jade
Lisa Jade
Post whore
Post whore

Female
Number of posts : 1058
Age : 31
Location : South Australia
Registration date : 2008-02-18

http://www.wildmums.com

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by mummy2clayton on Sun 22 Feb - 6:40

aww wow i love it hun

_________________
My belly!!!!!!! 116964
My belly!!!!!!! 116961
mummy2clayton
mummy2clayton
Post whore
Post whore

Female
Number of posts : 2985
Age : 33
Location : Perth
Registration date : 2008-02-18

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by Bubbygurl7 on Sun 22 Feb - 13:01

Yeah I'm with you Lisa.... It's the different tops I think hahah... That one I had on at 20 weeks was way too tight and the yellow one is baggy....

_________________
My belly!!!!!!! Dev147pr___

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Bubbygurl7
Bubbygurl7
Post whore
Post whore

Female
Number of posts : 1537
Age : 34
Location : Melbourne
Registration date : 2008-02-27

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by jamy on Sun 22 Feb - 22:42

just beautiful hun !!!and i was big with both pregnancy as with the twins i popped early the with amy i popped early aswell lmao im gald all is well with both of you

_________________
My belly!!!!!!! 002-3
KRYSIA
mum to joel and amy
and my sleeping prince AJ
jamy
jamy
Staff Admin
Staff Admin

Female
Number of posts : 4581
Age : 51
Location : Crystal Brook SA
Registration date : 2008-02-18

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by Bubbygurl7 on Mon 23 Feb - 4:59

yeah lisa I was really pointy with kiana too its weird lol. I should start taking more belly pics i have so many of my belly with kiana

_________________
My belly!!!!!!! Dev147pr___

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Bubbygurl7
Bubbygurl7
Post whore
Post whore

Female
Number of posts : 1537
Age : 34
Location : Melbourne
Registration date : 2008-02-27

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by Emily on Thu 19 Mar - 12:01

Only 70 DAYS CASEY YAY

_________________
My belly!!!!!!! Tobietylersiggy

My belly!!!!!!! 172260
My belly!!!!!!! 172261
Not to sure on a due date yet so
My belly!!!!!!! 298194
Emily
Emily
Big Boss
Big Boss

Female
Number of posts : 4836
Age : 30
Location : Broken Hill
Registration date : 2008-02-18

http://funmumsworld.friendhood.net

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by Jontaesmummy on Fri 20 Mar - 2:25

i think they look pretty much the same and yeah so pointy !!!

and what stretch marks exactly???

_________________
My belly!!!!!!! 66dbedcf53

My belly!!!!!!! 624f2e7b87
Jontaesmummy
Jontaesmummy
Staff Moderator
Staff Moderator

Female
Number of posts : 3144
Age : 40
Location : Brisbane
Registration date : 2008-02-21

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by Bubbygurl7 on Sat 21 Mar - 7:47

I finally have everything set up for my lil man.... Now I just gotta start packing my suitcase Jamie's been on my back to do it lol..... I'm starting to get heaps more stretch marks, I am 1inch bigger then I was around ways full term with Kiana....

_________________
My belly!!!!!!! Dev147pr___

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Bubbygurl7
Bubbygurl7
Post whore
Post whore

Female
Number of posts : 1537
Age : 34
Location : Melbourne
Registration date : 2008-02-27

Back to top Go down

My belly!!!!!!! Empty Re: My belly!!!!!!!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum